Deklaracja dostępności
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony wroclaw.praca.gov.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2014-03-10. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-01-27.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- formularz kontaktowy nie posiada dowiązanych etykiet tekstowych.
Nadmierne koszty
„Wirtualny spacer” nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Gdy podstawą oceny była samoocena
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Monika Zasadzińska - mejlowo monika.zasadzińska@pup-wroclaw.pl lub telefonicznie 71 7701 780.
Daniel Łasicki - mejlowo daniel.lasicki@pup-wroclaw.pl lub telefonicznie 71 7701 783.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do naszego urzędu:
- Adres: ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław,
- mejl: wrwr@pup-wroclaw.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
- Wejście do budynków A i B prowadzi chodnik od ulicy Glinianej, wejścia do obu budynków są bez progów są dostępne dla osób na wózkach inwalidzkich;
Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.
- W budynkach są windy oraz toalety dla osób niepełnosprawnych (lustra wewnętrzne, brak progów, pochwyty);
- Korytarze na wszystkich piętrach są dostępne z windy i ze schodów;
- Korytarze i schody są dostępne (na korytarzach brak pochyłów);
- Windy są dostępne i dostosowane dla osób niepełnosprawnych (dostępne informacje w alfabecie Braille`a);
- Wejścia do pomieszczeń nie posiadają progów – drzwi szerokie 90 cm;
Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.
- Brak pętli indukcyjnych;
- Wewnątrz budynku brak opisów powiększonych i w alfabecie Braille`a dla osób słabowidzących i niewidomych;
- Brak sygnalizacji mówionej poza automatycznym wyczytywaniem numerków systemu kolejkowego;
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
- Przed budynkiem, na terenie wyznaczono dwa miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych;
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- W Urzędzie brak tłumacza polskiego/języka migowego, jednakże Urząd w ramach swojej działalności przeszkolił pracowników w zakresie języka migowego celem umożliwienia komunikacji z osobami niesłyszącymi.;
- Brak tłumacza migowego online;
Dostępność komunikacyjno-informacyjna:
- wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres: wrwr@pup-wroclaw.pl;
- złożenie wniosku przez e-PUAP: www.epuap.gov.pl, identyfikator ePUAP Urzędu: /02640/SkrytkaESP;
- napisanie pisma / złożenia wniosku na adres Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław;
- wysłanie faksu na nr 71 7701 633;
- kontakt telefoniczny na nr 71 7701 600;
- osobistą wizytę w Urzędzie;
- przez formularz kontaktowy