Zgłoszenie oferty pracy
Pracodawca chcący skorzystać z naszych usług pośrednictwa pracy może wybrać dogodny dla siebie sposób zgłoszania oferty pracy:
- online poprzez stronę praca.gov.pl,
- pocztą elektroniczną na druku "Zgłoszenie oferty pracy" na adres: praca@pup-wroclaw.pl,
- nawiązując kontakt z pośrednikami zewnętrznymi, pełniącymi funkcję doradcy klienta instytucjonalnego, którzy udzielą pomocy w zgłoszeniu oferty pracy - tel.: 71 77-01-693 (-698, -699),
- osobiście w pok. 203, budynek A, w godz.: 7:30-14:30, warto mieć ze sobą wypełniony druk "Zgłoszenie oferty pracy",
- faksem: 71 77-01-633.
Przyjęte oferty pracy, po wprowadzeniu do ewidencji komputerowej i zarejestrowaniu, są przekazywane - zgodnie z podziałem na zawody/grupy zawodowe - pośrednikom wewnętrznym, pełniącym funkcję doradców klienta indywidualnego, którzy zgodnie ze swoją specjalizacją zawodową poszukują kandydatów do pracy u danego pracodawcy na zgłoszoną ofertę pracy, kierują, wydając skierowania, i prowadzą negocjacje z pracodawcą.
Oferty pracy są również upowszechniane w Centralnej Bazie Ofert Pracy udostępnianej przez ministra właściwego do spraw pracy.