”Pomoc udzielana przedsiębiorcom poszkodowanym w związku z powodzią" - Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Aplikacje zagnieżdżone

Aktualności

”Pomoc udzielana przedsiębiorcom poszkodowanym w związku z powodzią"

Szanowni Państwo,
Zapraszamy na bezpłatne wydarzenia organizowane przez Strefę Informacji Biznesowej Wrocławskiego Parku Technologicznego.
Rejestracji na konsultacje/webinaria można dokonać poprzez przycisk zapisz się wchodząc w zakładkę Kalendarz SIB na stronie Wrocławskiego Parku Technologicznego: www.technologpark.pl/strefainformacjibiznesowej/.

"Pomoc udzielana przedsiębiorcom poszkodowanym w związku z powodzią przez dolnośląskie instytucje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu, Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu".

Webinarium z przedstawicielami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddziału we Wrocławiu i Powiatowego Urząd Pracy we Wrocławiu, 21.11.2024 r. (czwartek),
godz. 10:00-11:30
.

Zakres tematyczny spotkania:
  • ZUS Oddział we Wrocławiu: Narzędzia udostępnione przedsiębiorcom poszkodowanym w powodzi w postaci świadczenia interwencyjnego wspierającego dalsze prowadzenie działalności gospodarczej oraz możliwości opłacenia składek w późniejszym terminie;
  • Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu: Pomoc udzielana przedsiębiorcom poszkodowanym w związku z powodzią przez powiatowe urzędy pracy na podstawie ustawy z dnia 16 września 2011 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi, w tym: zwrot kosztów poniesionych przez pracodawcę za skierowanych bezrobotnych, zwrot kosztów poniesionych przez pracodawcę z tytułu zatrudnianych pracowników, umorzenie pracodawcy środków przyznanych na refundację wyposażenia lub doposażenia stanowisk pracy.
Rejestracja do 19.11.2024 r. lub do wyczerpania miejsc!



 

Załączniki

Agenda spotkania
Agenda spotkania.pdf 259 KB

pasek strona głowna

Elektroniczny zapis do rejestracji w UrzędzieElektroniczne zgłaszanie ofert pracy                        
     WKU               Logo EU                  

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

 

Adres:
ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław

NIP: 896-10-00-873

Telefon:
+48 71 770 16 00 (centrala),  +48 71 770 17 41 (sekretariat)

Fax: +48 71 770 16 33

Adres e-mail: wrwr@pup-wroclaw.pl

Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP:
/02640/SkrytkaESP

Przyjmowanie klientów urzędu odbywa się codziennie, z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt
7:45 – 14:45

Godziny pracy urzędu:
codziennie, z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt  
7:30 – 15:30

Budynek A - Centrum Aktywizacji Zawodowej:

Obsługa bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców:  7:45 - 14:45


Automaty w budynka A (CAZ) wydają bilety do godz 14:15 za wyjątkiem pokoju 12 i 14 gdzie obowiązuje limit biletów, dodatkowo w pokoju 12 automat jest czynny od godz. 11:45 do godz. 13:00.


Budynek B - Ewidencja i Świadczenia 

Obsługa Interesantów od godz. 7:45 do godz. 14:45
Automat w budynku B (Dział Ewidencji), wydaje bilety do godz 14:15, jednakże w przypadku dużej ilości osób rejestrujących się automat może zaprzestać wydawania biletów przed godziną 14:15.


Formularz kontaktowy

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Projekty skierowane do osób bezrobotnych i poszukujących pracy

Projekty skierowane do pracodawców i przedsiębiorców