Szanowni Państwo, w ramach rozszerzenia dostępności do narzędzi teleinformatycznych dla klientów, Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu umożliwił pozyskanie zaświadczenia po uprzednim zadeklarowaniu chęci jego wydania za pośrednictwem adresu e-mail zaswiadczenia@pup-wroclaw.pl lub bezpośrednio pod nr telefonu (71) 77-01-875.
Deklaracja pozyskania zaświadczenia winna zawierać w szczególności:
1) dane identyfikacyjne wnioskodawcy (imię, nazwisko, PESEL)
2) dane adresowe: adres zameldowania, aktualny numer telefonu, adres e-mail
3) dane określające rodzaj żądanego zaświadczenia:
- o okresach zarejestrowania w charakterze osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy
- o okresach pobierania świadczenia
- o statusie osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy
- o podleganiu ubezpieczeniu zdrowotnemu (wraz z członkami rodziny lub bez ich określenia)
- o niefigurowaniu w ewidencji powiatowego urzędu pracy
4) dane określające cel pozyskania zaświadczenia np.: dla MOPS/GOPS, NFZ, sąd itp.
Prosimy o określenie ilości egzemplarzy zaświadczenia.
Prosimy o uważne wpisanie danych. Brak wskazania jednego z powyższych punktów lub błędne jego określenie spowoduje pozostawienie deklaracji bez zrealizowania.
Mając na względzie dbałość o bezpieczeństwo danych osobowych, zaświadczenia będą wysyłane na adres do korespondencji wskazany w aktach - karcie rejestracyjnej.
Prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu lub adresu e- mail. W razie wątpliwości pracownik tut. Urzędu Pracy będzie się z Państwem kontaktował